Saturday, October 23, 2010

I-City

Khamis yang lepas, sempat singgah sekejap di I-City sebab kawan-kawan yang lain tak pernah pergi. Kalau kira hari tu, dah 2 kali aku pergi I-City. Best jugak la. Aku ni jenis yang suka tengok lampu-lampu yang ada kat I-City tu. Cantik-cantik semua. hehe...berapa la kerajaan Selangor keluar bajet untuk elektrik tu semua eh..? Tapi bagus jugak. Ada peluang pekerjaan untuk rakyat Selangor. Jaga parking, kaunter tiket nak masuk I-City, safari world dan rumah salji. Semua tu pakai tenaga manusia. Dapat jugak income budak-budak tu ye. Masa aku pergi kali ni, nampak jugak perubahannya. Banyak kedai-kedai baru dibuka; restoran, kedai-kedai mainan dan bermacam-macam lagi. Ada jugak replika-replika binatang diaorang dah ubah. Harimau, dinasour, zirafah dan lain-lain semua ditempatkan dalam Safari World. Nak masuk kena bayar tiket. Kawan cakap sebelum ni semua free je. Maybe diaorang nak cover bil elektrik kot. Kan?


peace..!!!

Ha....!!! aku pon dok tercari-cari replika rama-rama ni. Rupa-rupanya diaorang dah buang. Tinggal pokok-pokok ru je. Emmm....Lepas tu aku ngan kawan-kawan masuk rumah salji. OK la...tempat tu nice.

my twin & butterfly

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!