Thursday, November 14, 2013

Cikgu dapat mainan baby dolls hari ni.

Assalaamualaikum...

Masa kat kelas tadi kan tiba2 tiga orang budak datang. "Cikgu...ni untuk cikgu. Yang ni Cikgu Asma' dan yang ni Cikgu Agnes". 


Wah!!! Dapat mainan baby doll kertas ni. Sweet sangat tau. Terimbau sekejap memori zaman kanak2 dulu. Hehe.



Disebabkan cikgu diorang sangat2 terharu, maka amik gambar sekeping dua buat kenangan. Hehe. Terima kasih ye bagi cikgu hadiah ni. Sayang kamu!!!! Muaaaaahhhh!



Masuk bilik guru je terus bagi kat kawan aku sorang satu. Diaorang pun teruja macam aku jugak. Cikgu dah besar mana main baby dolls lagi. Tapi cikgu akan simpan baik2.


9 comments:

  1. A ah..diaorang ni mmg sweet..baik je.cikgu plak suka sakat diaorang

    ReplyDelete
  2. Alahai, comelnya bagi patung kertas sebagai hadiah. Ni sangat unik. Budak-budak ni tak dapat dijangkakan tindakan mereka. hehe.

    Adik saya dulu main juga. Sampai sekarang masih simpan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ah..betul tu.diaorg ni mmg baik dgn akak...

      Delete
  3. assalam. thanx singgah blog akk. eh eh besnye paper doll tu lama dah cari utk anak2 akk.. nk bg dorg main apa yg mak nyamain masa dolu2.. agak2 kt mana la student awk beli kan?? heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm..sama2 kak...ekcelli ni diorang dpt drpd cikgu pra merangkap kwn sy la...sy pun tak tau dia beli kat mana..tgk hrga kat belakang 20 sen je kak

      Delete
  4. Comeinya anak2 murid cikgu tu...

    K idah pun nak cari anak patung kertas tu... nostalgia laa... tapi kat mana ye nak cari..
    dulu2 ada jual kat pasar malam jer.. skrg nie tak pernah nampak plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...dorang mmg comey2..ntah la kak..sy pun xtau nak beli kat mana

      Delete
  5. Dah lama cari patung kertas ni. Cikgu, tanyalah anak murid, kat mana beli. Saya nak. sob2.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!