Thursday, October 7, 2010

Arahan dari kampung

Jam 9.57...
handphone aku bergetar diiringi ringtone message...
gurlpp...!!!ada message masuk ni...
"Salam.8-10hb ni ang free x?kak chik nak minta tolong ang g karnival kerjaya kat mid..."

.
.
.
.

Aduh...
hujung minggu ni aku perlu ke Mid Valley...
tapi tak tahu nak ajak saper teman...
kawan-kawan mesti nak buat assingment...
maklumlah dah hujung-hujung semester ni...
tapi aku perlu pergi jugak...
siapa lagi nak tolong adik kembar sendiri kalau bukan aku sendiri...
main redah je la nanti...
sebab tak tahu tempat pameran tu...

.
.
.
.

malam sebelum tu, aku kena standby kaki untuk round satu Mid Valley (rajin sangat ke aku ni nak round mall)...
kalau tidak macam nak tercabut skru...
Mid Valley bukan main besar gedabak lagi...
rumah kayaman belum tentu besar tu..hehe
harap-harap semua settle...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!