Saturday, August 16, 2014

Happy birthday to me & my twin!

Assalaamualaikum..

Syukur..
Syukur..
Alhamdulillah..
16 OGOS 1987-16 OGOS 2014..

Hari ni genap umur aku n twin 27 tahun. Dilahirkan sebagai kembar memang satu anugerah yang sangat istimewa. Dari kecik sampai sekarang hidup aku berteman. Alhamdulillah aku merasai pengalaman itu. Rasa sangat bertuah. 

Kami berkongsi rahim yang sama. Tarikh lahir yang sama. Darah yang mengalir dalam badan kami pun sama. Cuma time lahir je tak sama. Hehe. Twin aku keluar lewat sikit 10 minit. Orang tua dulu2 cakap, yang keluar dulu tu adik n yang keluar kemudian tu kakak sebab kakak bagi chance kat adik keluar dulu. Kiranya macam kakak mengalah dengan adik. Sepatutnya twin aku tu kakak n aku adik. Tapi, ntah macam mana mak aku cakap kat bidan yang keluar dulu kakak sebab senang nak tanda. Mungkin nak elak kekeliruan kot.


Now, alhamdulillah. Dah besar pun anak kembar mak ayah aku ni. Hehe. Dah umur 27 pun. Rasa sekejap je masa berlalu. Masih terngiang-ngiang lagi leteran mak aku. Maklumlah, anak2 dia ni nakal2 n ketegaq (degil). Selalu main bendang, main hujan, main masak2, panjat pokok, main tuju tin, tuju selipar n bla..bla..bla..*pssttt..tu la mainan aku masa kecik2 dulu..best woooo!* Pening kepala Puan Jasni (mak aku) nak control anak2 dia ni. Hehe. Ayah aku cool je. 

Anyway, tua2 pun nak jugak wish Happy Birthday to me & my twin. Semoga terus diberi kesihatan yang baik, rezeki yang berkat n untuk aku, mudah-mudahan cepat dipertemukan jodoh yang soleh. Amin..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!