Friday, August 29, 2014

Bila lau shí pegi kursus..

Assalaamualaikum..

Dah 4 hari cikgu pra sekolah attend kursus di Miri n 4 hari tu jugak cikgu2 yang ada di sekolah kena relief/sit in termasuk aku. 

Then, kelmarin aku kena masuk 2 kali dalam kelas pra sekolah. Maksudnya 2 waktu pdp, bersamaan 1 jam. Tapi, bukan 2 waktu berturut-turut. Pagi sekali n tengah hari sekali. 

Masa masuk kali kedua tu aku bawak ipad n dapat la snap gambar2 dorang semasa loceng berbunyi tanda pertukaran waktu pdp. Huh! Riuh rendah macam apa lagi. Dah hampir waktu nak balik masa ni. Sebab tu jadi macam ni ha..


Tak duk diam dah..
Mula la sembang riuh rendah dengan kawan2..
Tapi, tak tau plak apa yang dibualkan..budak2 kan. Mana la aku faham dorang bercakap.
Hehe..aku?
Tengok je la kerenah dorang ni..


Ekceli, aku kasi chance kat dorang..
Lagipun, kalau aku larang memang ta makan saman dah..
Buat penat aku je terpekik terlolong suruh dorang duam..huhu
Minggu depan bila lau shí (cikgu) dorang dah datang sekolah, tak der chance okeh!


Dalam keriuhan tu, masih ada sorang budak ni relax je menonton tv tanpa mempedulikan kawan2nya..
Brayan khusyuk tengok kartun sambil menyilang tangan n menjulur kaki santai..
Hehe..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!