Thursday, May 12, 2011

Sepupuku kembar..!!

nak bergendang ke apa tu..hehe

Jom, kali ni aku nak kongsi pulak gambar2 dua pupu aku yang kembar...kiut kan..?? Gambar2 ni semua, kembar aku yang amikkan...kebetulan diaorang datang kenduri kawin adik ipar mak sedara aku...aku tak dapat join sebab hari tu jugak aku balik UM...nak final exam...

Nama diaorang El-Fatma dan El-Aisyah...aku pon tatau yang mana satu Fatma dan yang mana Aisyah...cuma aku boleh describekan kat sini, yang besor dan tinggi tu, kakak...si adik yang kecik skit tu...hehe

Kembor aku citer lagik, diaorang ni susah skit nak amik gambar berdua, sebab masing2 dok main sendiri...cetengok gambar2 kat bawah ni...sorang main itu...sorang lagi main ini...ermmm...puas mak diaorang kawal...nak wat camna...dah nama pon budak2...nakal tu biasala kan..hehe

Kalau raya nanti diaorang datang umah arwah nenek aku, leh la aku bergambor skali ngan diaorang...pastu, nak picit2 pipi diaorang sebab tembam sangat...geram aku tengok...dan kalo ada rezeki lagi, boleh bergambar ngan sepasang lagi dua pupu aku...Syazwani dan Syazwana...hurmmm..best..!! best..!!

Jom layan lagi gambor2 diaorang..zasssss!!!!

tak reti dok diam2...


geram sangat sampai gigit2 pemegang termos tu..hehe


sengih nampak gigi yang blom complete


aik..!!! larat ke angkat tu yang oi...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!