Wednesday, May 11, 2011

Melayang duit aku seratus lebih...

Habis melayang duit aku seratus lebih...capai sana...capai sini...sampai kat kaunter cashier...nah..!! amik kau...RM270 lebih...tapi tu jumlah untuk dua owner...hehehe...aku dan kawan aku...bukan barang aku sorang ja...pagi tadi memang kami belanja sungguh...semuanya barang2 persediaan untuk praktikum nanti...barang2 harian lagi...beli banyak2 senang...nanti tak yah carik kat kedai...lagipun, borong kat Mydin...tak mahal sangat...hehe..boleh jimat.

Thanks to my dad sebab bagi duit belanja...terpaksa guna duit diaorang buat belanja sebab duit ptptn takder untuk semester khas...

Balik dari Mydin, terus pegi makan...perut pun dah lapar..pekena ikan keli bakar & kari kawah...fuh..!! nikmat...lepas makan, apa lgi...mula mataku berat...carik bantal, terus tido...kekeke..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!