Friday, October 25, 2013

Gambar persatuan, kelab dan rumah sukan.

Assalaamualaikum...

Hari ni sambung lagi sesi bergambar. Turn persatuan, kelab n rumah sukan plak. Disebabkan aku pemilik rasmi blog ini, maka dengan rasa jahatnya mengumumkan mana2 gambar yang tak ada aku kat dalam tu tak boleh masuk. Wahahahaha..!!!


Gambar atas tu Kelab Seni Visual sekolah. Seni sangatttt ke aku ni? wakakakaaa..

Then, bergambar bersama murid2 tahun 6 plak. Tahun ni diaorang dah grad...


Ni plak bersama staf sokongan sekolah...


Eh...silap! Yang tu belum ready lagi la....*sori la ye aku letak gambar kamu2 semua yang dok gelak..sengih..melatah n ntah apa2 lagi tuh..*

Ok..yang ni baru betulll...


Lastly, rumah sukan..guru penasihat rumah sukan merah. Ecece...control cumil tu yang tak tahan...


Okeh dah habis...sambung next year plak. Itupun kalo aku masih di sini la. *jangan-dok-berangan-dapat-transfer-la...* Tak salah kan berangan. Kan berangan tu pun macam niat jugak. Mana tau ada rezeki..hehe.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!