Thursday, November 20, 2014

Bergambar dengan budak sepet.

Assalaamualaikum..

Semalam dapat bergambar dengan budak2 sepet. Malam2 gambaq tak berapa nak clear. Nasib baik mak aku lahirkan aku masa bulan terang. Kalau tak, memang kelabu la. Hehe.


Danny Tan bin Mohd. Nazri Tan. Baru tahun 3. Nakal ya amat. Tak boleh dok diam dalam kelas. Tapi ustazah tak jadi nak marah lama2 sebab dia suka buat aksi cute n manja. Cayaaaq hati aii tau.


Nurrul Qistina. Satu2nya murid Islam tahun 6. Tinggi daripada aku nih. Taun depan nak masuk form 1 dah. Macam2 la aku dok pesan kat dia. Suruh pakai baju kurung n tudung kat sekolah menengah nanti. Alhamdulillah dia angguk mengiyakan kata2 aku.

* belakang (dari kiri) : mei fang, shalini.
* depan (dari kiri) : easther, angelyn, audrey n ashley.

Dorang semua ni ialah murid2 kelas tambahan aku. Setiap petang khamis gigih aku ajar BM kat dorang ni supaya pandai. Habis semua kena paksa cakap BM dalam kelas. No chinese language!

* Tie Jou Jin..budak mata sepet n bam bam..

Budak ni aku paling geram sebab kulit dia putih melepak bak hanggg. Takkan terbakaq kalau berjemur kat padang walaupun panas terik. Kalau aku la kan, memang kena gigih tonyoh daun alovera 44 hari 44 malam. Kihkih..


Sebelah kiri namanya Sim Sze Ren. Dia adalah antara murid yang aku selalu tegur pasal rambut. Bila nampak panjang skit aku akan suruh dia trim supaya hensem. Bila dia dah potong rambut baru kan, mai sekolah terus tunjuk kat aku rambut baru dia sambil sengih2. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!