Thursday, May 15, 2014

Roti nestum bersalut coklat.

Assalaamualaikum..

Aku ada satu resepi nak kongsi dengan korang semua. Senang n sedap. Aku dah try buat petang tadi. Boleh bagi 10 bintang kot.


Ekceli, kat rumah aku ada lebihan roti yang aku guna buat roti bercoklat goreng. Alaaa..yang macam aiskrim goreng tu. Tapi aku guna coklat cadburry sebagai inti. Jadi yang lebihan tu aku tak tau nak buat apa. Lepas jumpa resepi ni, aku terus buat. Kebetulan kat rumah dah ada nestum n coklat. Maka menjadilah ia..hahaha. 


Ok..korang boleh follow gambar kat atas tu. Senang je. Tengok sekali imbas dah boleh faham. Tunggu apa lagi..jom la try. Boleh jugak buat untuk raya nanti. Hehe. Selamat mencuba ye!!

* sumber : fesbuk!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!