Thursday, August 11, 2011

Ni la bila ada anak kembar!!

Salam allz...
Hehe...dah lama aku menyepi. blog pon dah suram je aku tengok. ni dah tentu sebab aku lambat bayar bil. hehe. terlebih limit harinye. so, kena block maaa...tunggu duit dari along, lambat sangat. busy katanya. tapi, takper. sekarang dah settle. hehe. siap kasi lebih lagi. buat belanja aku katanya. alahai...baik sungguh along aku. =)

Tu cerita tentang abang aku. sekarang aku nak story sikit pasai mak aku. hehe. takdak apa-apa yang menarik pun. cuma aku nak kabor, hari tu dia tersilap panggil aku dengan gelaran adik kembar aku. macam tu la kot, parents-parents yang ada anak kembar. kadang-kadang boleh tersilap jugak. yang mak aku ni pulak, main bantai ja panggil anak-anak kembar dia. yang penting bersahut. mak aku sendiri pun kadang-kadang susah nak cam yang mana aku dan yang mana adik aku. hehe.

Aku pun bila dah mak tersilap macam tu, ada jugak buat tak tahu je. ye la. bukan nama kita kan. hehe. tu time aku nak usik-usik mak aku je. bukan nak jadi anak tak hormat mak bapak ye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!