Tuesday, August 16, 2011

Lagu ciptaan my students...so sweet..!!

Salam semua...
Dah lama hajat di hati nak share lirik lagu ni dengan korang semua. cuma masa je yang tak izinkan. hehe. actually, this song khas untuk aku daripada my students. diaorang yang gubah lagu ni untuk aku. sweet kan. diaorang memang berbakat. terharu aku..!! apa-apa pun, sama-samalah kita hayati lagu ni...*sob..sob.


Ketika berjauhan masih ku rasa,
Hangat kasihmu ustazah,
Betapa ku rindu redup wajahmu,
Hadir mengajarku...

Terbayang ketenangan,
Yang ustazah selalu pamerkan,
Bagaikan tiada keresahan...

c/o

Walau hatimu sering terluka,
Tika diriku terlanjur kata,
Tak pernah sekali ustazah tinggalkan,
Diriku sendirian,
Ketika ku tidaklah mengerti,
Kau mengajar penuh pengertian,
Di saat diriku kejahilan,
Kau setia mengajarku erti kekuatan...

Oh...oh...oh...

Terpancar kebanggaan dalam senyumanmu,
Melihat ku berjaya,
Tak dapat ku bayangkan dirimu ustazah,
Tanpa ustazah di sisi...

Dengan kata azimat,
Ustazah nyalakan semangat,
Diiringi doa,
Ustazah iringkan...

(ulang c/o)#


Kreatif kan diorang ni...aku pon tak sangka diaorang boleh gubah lagu macam ni...sebab dalam kelas diaorang biasa je. alahai... ni yang buat aku makin rindu kat diaorang.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!