Monday, July 11, 2011

Tak pernah boring macam ni!!!

Hai. salam isnin. kauorang buat ape tu? aku macam biasa la. pegi sekolah. ngajar! pagi tadi kelas bahasa Arab tingkatan dua. alhamdulillah. berjalan seperti yang dirancang.

Yang best skali, aku ajak diaorang main tembak-tembak. hehe. teringat zaman kecik-kecik dulu. tapi kali ni bukan main perang-perang tau. aku suruh diaorang tembak nombor soalan yang aku tulis kat whiteboard je. memang kelakar sebab ada yang sekali tembak, dah melekat. dan ada yang berkali-kali tembak pon tak lekat jugak peluru tu kat whiteboard. aish!!! macam-macam gaya anak-anak murid aku. apa yang penting diaorang fun. berjaya jugak aku serapkan fun in learning.

Itu cerita kelas tingkatan dua. ni tingkatan empat plak. boring betul aku masuk kelas tu. bukan bermaksud aku tak suka diaorang. cuma, kali ni aku masuk tak ngajar sebab diaorang ada ujian lisan al-Quran. aku tak tahu nak buat apa. duduk je kat meja guru tu. tak pernah aku boring tahap macam tu skali. sampai menguap-nguap aku jadinya. rasa macam nak tido-tido je kat meja guru tu. tapi, tak elok plak kan kalau anak murid tengok. emmmmm..sabor je la. huhu. tengah hari nanti ada lagi kelas kat tingkatan empat. kelas lain plak. ntah macam mana lak aku jap lagi. dah la 1 jam. aish!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!