Monday, July 25, 2011

Tak kempunan dah!!!

Hai. salam semua. dah lama aku tak update blog. maklumlah...busy je aku ni. sampai tak der masa nak jenguk blog.

Ni cerita pasai ngidam-mengidam. yala...sebelom ni aku tengok je durian berderet-deret tepi jalan. nak beli rasa macam membazir je sebab aku boleh dapat makan free. hehe. tapi, kena banyak sabor skit. kena tunggu habis praktikal, baru boleh makan. tak perlu bayor. hehe. jahat tak aku??

Betul maaa...aku cakap. lepas habis je praktikal jumaat lepas, aku dapat makan durian free. banyak lak tu. memang rezeki aku. bersyukur sangat. aku memang fanatik durian. sarapan pun makan durian. hebat tak aku. nasib baik badan tak panas. kalau tidak haru biru jugak aku. ngee~~


durian ni memang bantai habis...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!