Monday, June 27, 2011

Pagi isnin yang nerves!!

Hai semua. isnin menjengah lagi. semua orang pasti sudah malas-malas nak ke sekolah, ofis, kuliah dan sebagainya. sebab masing-masing masih tak puas cuti sabtu dan ahad. kan bagus kalau keje 2 hari dan cuti 5 hari. terbalikkan pulak. mesti gegak gempita rumah bersorak keriangan. tak caya? try buat. hehehe. *moral tak baik nih. sila jangan ikut.

Pagi-pagi lagi dah merungut. alangkah bestnya kalo isnin cuti lagi. alangkah bestnya dapat tido pagi-pagi cenggini. dah la hujan renyai-renyai (kat tempat aku la). dan macam-macam lagi la. aku? bukan macam tu. aku semangat je nak bangun pagi-pagi datang sekolah (masuk bakul angkat sendiri =D). sebab apa kauorang nak tahu?

Sebab bila isnin muncul, maknanya tinggal beberapa minggu saje lagi aku nak tamatkan praktikal aku. hehe. tak sabar-sabar wooo. tiap-tiap weekdays aku nerves. nerves nak di'observe'. contohnya tadi. guru pembimbing nak masuk. nak obsereve. nak terus bagi markah. waaaa!!! nerves weh mula-mula. lepas masuk kelas dan mula ngajar, nerves tu hilang. hehe. buat macam dia tak der. ngajar seperti biasa. alhamulillah. anak-anak murid aku baik-baik. harap-harap ustazah bagi A lah yer.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!