Tuesday, June 28, 2011

Banyak sungguh lori!!!

Dah lama aku hairan ngan lori-lori kat tempat aku praktikal ni. banyak sungguh!!! lagi la kalau time pagi-pagi nak pegi sekolah and time balik dari sekolah. bersusun-susun. aku pun jadi 'seriau' bila menyelit kat traffic light atau time jamd. terasa macam nak termasuk bawah lori je. bayangkan la. ngeri wooo!!

Pastu yang hangat sangat tu, bukan reti nak bawa slow-slow. kemain laju lagi. pernah satu hari tu, aku berenti kat traffic light merah. jalan sebelah kiri aku memang boleh jalan terus kalo tak der keter ke, lori ke, motor ke untuk belok ke kiri. tiba-tiba datang satu lori tangki minyak, dia corner tu bukan main laju. break skit jer. macam F1 dah aku tengok. uissshhh...aku pun tak paham ngan driver-driver lori ni. nak cepat je. bukan nak pikir nyawa dan keselamatan orang lain yang naik kenderaan kecik macam aku ni. sabor je la!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!