Saturday, November 27, 2010

Sending fail


Entri kali ni aku nak cerita tentang salah satu tabiat aku, bila sms ngan orang dah tak ingat nak cek kredit handphone. Tahu-tahu dah RM0.00 sebab sending fail. Aduh...dah la tengah sedap-sedap sms ngan kawan. Aku bukannya apa, kesian la kat si penerima sms tu sebab segala pertanyaannya tak terjawab gara-gara kredit handphone aku. Tu la...lain kali tak yah guna prepaid ni. Akibatnya macam ni la. huhuhu...
Tapi kena ingat jugak, kalau ada bajet lebih tak per la nak guna line. Bil boleh mencecah ratusan ringgit kalau tak pandai manage. Ye la....syok dok guna sebab takder had. Lagipun orang macam aku ni masih student. Tak boleh nak berlagak kaya. Tak boleh pakai dah pepatah 'biar papa asal bergaya'. Kita susah bukannya orang lain nak bagi duit belanja kat kita kan. Sendiri-sendiri tanggung la...So, berjimat cermatlah seadanya. Tapi kalau nak bergaya dan kaya, boleh buat bussiness. Income mesti masyuk punya...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!