Wednesday, July 9, 2014

Tutorial memakai shawl labuh.

Assalaamualaikum..

Sekarang ni aku nak berjinak-jinak plak pakai shawl yang panjang tu. Sebelum ni biasa pakai magic shawl je. Maksudnya bila lilit kat kepala dah elok terletak depan belakang. Awal tahun hari tu aku ada beli shawl yang biasa. Terperuk je dalam simpanan. Ya Allah. Tak reti aih nak membelit. Dah la besaq melebaq. Serebeh ja aku pakai. Masa tu aku first time pakai. Ikut video tutorial kat you tube. Boleh la gagah!

Disebabkan tak reti tu la aku ada kesedaran nak belajar supaya barang yang aku beli tak membazir macam tu je. Lepas tu aku mula la godek2 kat google n facebook.

Alhamdulillah berkat usaha gigih, kahirnya jumpa jugak beberapa tutorial pakai shawl labuh ni. Jadi balik kampung nanti boleh la cuba lilit. Tengok jadi ke tidak macam dalam gambar2 tu. Hehe.

Korang pun boleh jugak kalau nak ubah2 selera. Ikut je step2 kat bawah tu ok!





2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!