Wednesday, February 19, 2014

Sit in pra-sekolah kali pertama 2014.

Assalaamualaikum...

Hai guyz! Kelmarin kena masuk pra sekolah satu waktu. Hari ni pun sama jugak. Cikgu diaorang amik sick leave. Bukannya aku disuruh, tapi diri sendiri yang mintak nak sit in. Hehe. Excited kot nak jumpa diaorang yang comel2 tu.


Budak2 pra tahun ni ada baik sikit. Kurang nakal sebab majoriti budak baru. Baik je bila aku suruh beratur nak cuci tangan. Tak buat kacau. Masa main, main sama2. Tak berebut2 mainan. 


Alang2 tu aku pun amik la gambar dengan diaorang. Nasib baik diaorang tak menolak. Spoting je buat peace. Hehe. Tapi ada jugak yang masih malu2. Biasa la tu. Masih belum biasa dengan cikgu lain selain cikgu diaorang.


Budak ni kan, kawan2 dah habis makan. Tapi dia belum lagi. Siap minta untie tambah bihun goreng lagi. Hehe. Takper..makan sampai kenyang ok!


Dalam ramai2 tu ada sorang budak yang aku sangat suka. Sebab dia ada sepasang telinga yang capang. Bagi aku ia sangat unik. Bertambah2 lagi la kecomelan dia tu. Lepas aku upload kat fesbuk, ada kawan aku komen muka dia macam pelakon Mia Sara tu. Korang tengok sendiri la sama ke tak.


Ada iras2 kan dengan pelakon tu. Tapi nama budak ni Daphane. Bila bercakap tu kan, alahai...lemah lembutnya. Cair aku nak amik buat menantu. Haha.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!