Sunday, October 30, 2011

Sarapan nasi lemak.

Assalaamualaikum dan selamat pagi...

Kau pagi2 lagi aku dah post entri. semangat terlebih kau aku hari ni. ni kes tak nak tido lepas subuh. orang kata rezeki tak masuk. kan...kan...

Baik-baik! direct kepada tajuk entri. ha kau..!aku pagi ni harap-harap dapat la aku sarapan dengan nasi lemak sebab aku ada dengar mak aku request kat ayah aku pegi beli nasi lemak. sedap weh..!!! aku kalo ada nasi lemak ni pon dah cukup. benda lain tak makan dah. dah jadi feveret aku pagi-pagi.

Walaupun orang kata sarapan pagi dengan makanan berat seperti nasi lemak, menggemukkan badan. hahaha. aku dah tak kisah. suka punya pasal, aku bantai je. penah aku sarapan kat kedai sebab tak sempat nak makan kat rumah, sampai dua bungkus. adik-adik aku order roti canai. walaupun roti canai tu sedap berasap-asap, tapi aku tetap setia pada nasi lemak. hehe~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!